Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: bład w trakcie użytkowania
Konnekt | Forum > Pomoc > Problemy
agrafka
nie wiem czemu ale pojawil mi sie blad, dosc niespodziewanie, bo nic nowego nie robilam na kompie... otoz pojawia sie komunikat:

"Plik C:\Documents and Settings\All Users\Dane Aplikacji\stamina\konnekt\Kasia\cfg.dtb nie moze zostac przeczytany"

co robic w takiej sytuacji?
zhvir
@agrafka: czyli z jakim plikiem jest problem? (podaj nazwę)

edit: spóźniłem się z "odpowiedzią" tongue.gif mimo wszytko lepiej by było następnym razem zmusić się trochę do myślenia i skorzystania z pewnej przydatnej na forum rzeczy za jaką niewątpliwie należy uznać WYSZUKIWARKĘ
agrafka
ok, dzieki, ale szczerze mowiac jestem tutaj od kilku godzin i poki co jestem kompletnie zielona. wpisywalam w wyszukiwarke, z tym ze widocznie nie tak jak potrzeba, zeby mi znalazlo to czego szukam...
psota
QUOTE(agrafka @ 7.04.2007 - 22:39) *

a mam pytanie, o mi sie pojawia komunikat:

"Plik C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\stamina\konnekt\Kasia\cfg.dtb nie moze zostac przeczytany"

jak mam to rozwiazac? najsmieszniejsze jest to, ze nie nie moge wejsc "recznie" w te sciezke... przez wyszukiwanie nie znajduje tez tego pliku...

Może masz ukryty katalog? Wyłącz ukrywanie w ustawienia => opcje folderów => widok => i tam masz pokazywanie ukrytych plików i folderów
agrafka
ok, juz znalazlam. i ten plik ma wielkosc 14kb. nietstety nie posiadam kopii plikow. a wiec co w takim razie teraz?
psota
cfg.dtb to plik konfiguracji, możesz go wywalić. Co prawda stracisz konfigurację programu, ale to nie wielka strata w stosunku do listy kontaktów(pamiętaj o exporcie kontaktów od czasu do czasu) i poczytaj o przeciwdziałaniu.
agrafka
wywlila... teraz z kolei wyswietla mi , ze cnt nie moze odczytac, a z tego co czytalam to juz sie nie da tego naprawic.... a moze jednak sie myle?