Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak wyłączyć cenzurę ?
Konnekt | Forum > Pomoc > Problemy
mader87
Od razu ostrzegam ,że jestem kompletnym laikiem . Jak wyłączyć tą nikomu niepotrzebną cenzurę na przekleństwa ? Która wtyczka za to odpowiada ?
Druga sprawa to jak sprawdzić czy ktoś siedzi na niewidocznym na GG ? Wiem ,że było już milion takich tematów , ale przeważnie pochodzą one sprzed 3-4 lat i pomyślałem sobie ,że mogą być już nieaktualne.
I tzrecia sprawa ,ze często mam błędy w programie. Często dosłownie przez chwilę wyświetla mi się ktoś na dostępnym ,a wiem ,że na pewno na nim nie był . I moje pytanie : czy wy też to macie czy może ja coś znowu zwaliłem ?
.nomis
Prawdopodobnie masz na myśli wtyczkę o nazwie - po prostu - cenzura smile.gif wystarczy ją wyłączyć żeby móc znów swobodnie wyrażać się w mowie polskiej smile.gif

Za sprawdzenie czy ktoś jest ukryty czy faktycznie niedostępny odpowiadają dwie wtyczki ZniKacz LUB kDodatki i ich funkcja "ping". Obie wtyczki robią to w trochę inny sposób, więc warto obie wypróbować. Ja korzystam z obu naraz, bo kDodatki oferują szereg bardzo pożytecznych funkcji.

Nie wiem... u mnie wszystko jest w porządku. ludzie udostępniają się wtedy i tylko wtedy, kiedy stają się dostępni tongue.gif


no i jestem pewien, że w przyszłości jednak skorzystasz z opcji 'szukaj' i zamiast zakładać zupełnie nowy temat, odkurzysz jakiś stary, tak? - zachowajmy porządek na forum wink.gif
mader87
Właśnie o to się rozchodzi ,że nie mam tej wtyczki cenzura ( albo jest ukryta czy jak ?! ) a mimo to każde przekleństwo jest opatrzone piękną emotką "censored" .
Co do Kdodatków to zainstalowałem i działa , a przysiągłbym ,że już go miałem.
.nomis
wobec tego masz na pewno zaznaczoną paczkę z emotkami o nazwie "Cenzor" czy jakoś tak... wystarczy ją wyłączyć w ustawieniach (odznaczyć) i będzie jak powinno być.