Gdy problem się pojawi warto zajrzeć do changelog'a, choć wcale nie musi być to łatwym zadaniem...
Odebranie wiadomości z sieci GG objawia się m/w tak:
CODE
## GG _GG| // gg_recv_packet() header recv(556,049BF49C,8) = 8
## GG _GG| // gg_recv_packet() body recv(556,02FA7D30,43) = 43
## CORE -> T=64
## CORE >> T=64 <<
## CORE --- Wiadomość 1073952065 dodana do kolejki ---
## CORE -> T=65
## CORE >> T=65 <<
## CORE * MessageQueue - inQ=1 , reqNet=-1 , reqType=-1
## GG _GG| // gg_watch_fd() GG_STATE_CONNECTED
Wysłanie wiadomości na GG objawia się m/w tak:
CODE
## CORE --- Wiadomość 1073952062 dodana do kolejki ---
## CORE * MessageQueue - inQ=1 , reqNet=-1 , reqType=-1
## wXP UI * Start Long with non-BLOCKING.timer
## wXP UI * Stop Long
## CORE Wiadomosc obsluzona - 1073952062 r=2
Charakterystyczne dla GG są Start Long i Stop Long...
Od razu po tym powinien pojawić się m/w taki fragment:
CODE
## GG _GG| // gg_recv_packet() header recv(556,049BF49C,8) = 8
## GG _GG| // gg_recv_packet() body recv(556,02FA8FD0,12) = 12
## GG _GG| // gg_watch_fd_connected() received a message ack
oznaczający, że serwer przesłał wiadomość...
Oczywiście do logów trzeba zajrzeć natychmiast po zaobserwowaniu anomalii, odebranie wiadomości i natychmiastowe jej wysłanie (w czasie gdy my sami nic nie wysylalismy), świadczyłoby o problemie w Konnekcie...