Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: SMS w offline
Konnekt | Forum > Inne > Archiwum > Konnekt > Propozycje
Lucek
Mam propozycję bo wydaje mi się, że nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak jest to wybaczcie - jestem początkujący. Otóż brakuje mi mozliwości przygotowania kilku-kilkunastu sms'ów w trybie offline i po połączeniu z siecią wysłania ich hurtem z outboxa. Mi, jako modemowcowi, jest to bardzo przydatne.
Daarth
hmmm wlasciwie to i nie potrzebny jest tu tryb online tylko mozliwosc otwarcia kilku okien do wysylania smsow jednoczesnie a o tym chyba kiedys bylo i chyba ma byc w osławionej wersji 0.7 ale reki sobie uciac nie dam smile.gif
Lukas77
A można przecież ta:
1) Konfiguracja / SMS / Używaj jednego okna wysyłania (Wyłączyć, aby móc otwierać kilka okienek)
2) Konfiguracja / SMS / Nie zostawiaj nie wysłanej wiadomości w kolejce (wyłączone, aby w trybie offline smsy lodowały w kolejce), następnie łączymy się z internetem, wchodzimy w historie i klikamy "Prześlij", aby wysłać wiadomości SMS zakolejkowane)

I po problemie...
Daarth
no i tym pieknym sposobem pieknie sie zblaznilem piszac swojego poprzedniego posta. jaki wstyyyd...
Lucek
Dzięki. To chyba faktycznie jest rozwiązanie, którego szukam smile.gif
Lukas77
A ja mam pytanie odnośnie pluginu sms i skryptów do niego... jest sprawa która mnie wkurzyła maksymalnie... zainstalowałem siostrze konnekta (ma Neostrade) i taki objaw. Raz sms się wysyła a raz nie... nie wiedziałem od czego to zależy. Net jest a w okienku sms znajduję "problem z połączeniem". I okazało się.... że jeśli mamy w IE ustawiony tryb offline, a IE jest zamknięte to konnekt nie wyśle sms'a. Obala to mit że konnekt bez kIEView jest niezależny od IE, bo jak inaczej to wytłumaczyć???
Nigdy wcześniej na to nie wpadłem, ale pytanie brzmi "Czy to jest konieczne"? Czy konnekt nie może np. wyłączyć trybu offline w IE i wysłać sms'a? Albo w ogóle być niezależny od IE... jestem laik ale proszę o odpowiedź... WHY?
Lucek