Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: emotki i statusy :)
Konnekt | Forum > Inne > Archiwum > Konnekt > Inne
sp0oky
witam ! chcialbym przezucic sie na konnekta ale jestem kompletnie zielony jak go ustawic smile.gif i mam 2 pytania :> czy da sie zrobic zeby byly emotki z gg i statusy pod nazwa kontaktu ? tongue.gif
case
proponuje poszukac i zagladnac do FAQ, zarowno na tym, jak i na innych forach, przed zadaniem pytania.. :wink:
sp0oky
szukalem ale na paru stronach a nei w search i nic nie znalazlem tongue.gif a faq nie czytalem ^^
Sija
QUOTE(sp0oky)
szukalem ale na paru stronach a nei w search i nic nie znalazlem tongue.gif a faq nie czytalem ^^


to przeczytaj.
sp0oky
psikus bo nie mam w konfiguracji takiej funkcji zeby pokazywalo opis tongue.gif:P:P jak sciagne jakies upd to bedzie ? :>
sp0oky
sciagnalem upd i nie ma nadal tej funkcji do opisu smile.gif
.nomis
Ech... A z jakiej ściągałeś centralki?
pielgrzym
Może już czas przenieść ważniejsze pliki z centralki "beta" na zwykłą? Bo inaczej czeka nas zasyp takich postów wink.gif i nie łudźcie się, że tym wszystkim ludziom będzie się chciało szukać na forum wink.gif to tylko taka moja mała sugestia - prosze się nie wkurzac smile.gif
sp0oky
nie wiem nawet ... mialem na kompie instalke konekta

to moglby ktos mi dac link do sciagniecia tych wszystkich plikow aby konnekt dzialal poprawnie i ewentualnie odpowiednia instalke konekta ?
sp0oky
nie wiem nawet ... mialem na kompie instalke konekta

to moglby ktos mi dac link do sciagniecia tych wszystkich plikow aby konnekt dzialal poprawnie i ewentualnie odpowiednia instalke konekta ?
pielgrzym
Musisz pobrać pliki z centralki beta. Po prstu w konfigu konnekta, w menu "aktualizacje", w polu tekstowym musisz dopisać do:

http://www.konnekt.info/update/central.php

końcówkę ?beta=1

Czyli adres powinien wyglądać:

http://www.konnekt.info/update/central.php?beta=1

Następnie powinieneś dokonać aktualizacji. smile.gif
XenoN