dwiekopy
24.11.2004 - 14:39
chciałbym załozyc swój serwer ftp bo od niedawna mam swoje IP i chcialbym wtedy za pomoca wtyczki ktp przesylac ludziom pliki i odwrotnie. Ktransfer nie spelnia u mnie swojej roli. Teraz prosze o pomoc w zalozeniu ftp, krok po kroku bo ja jestem zielony. Jakiego programu uzyc itp. chetnych do pomocy zapraszam na gg - 2873016
a ja zapraszam moderatora do przeniesienia tematu do innego dzialu [Hyde Park ?]
Jeżeli używasz windowsa, a go używasz, bo masz Konnekta, to narazie nici z tego. Windowsowe serwery zwracają jakiś dziwny ciąg znaków, a powiny ciąg rozpoczynający się od 220.
Olórin
24.11.2004 - 17:12
Mówisz pewnie o wbudowanym w IIS serwerze FTP, a istnieje masa tego typu serwerów, np. dołączony do krasnala GuildFTP
Apache zwracają dziwne kwadraciki, gdy działają na Windowsie.
QUOTE(pz16)
Apache też zwraca dziwne kwadraciki, gdy działa na Windowsie.
a od kiedy Apache to serwer FTP ?
Olórin
24.11.2004 - 17:38
Co ma piernik do wiatraka ? Bo ja nie widzę najmniejszego związku pomiędzy Apache, a serwerem FTP
No sry wygłupiłem sie :oops: Z serwerami nie mam nic wspólnego. Jednak nie wiadomo czemu sprawdzałem z kimś, to KTP sie łączyło ze wszystkim, co było nie na windowsie.
dwiekopy
24.11.2004 - 22:23
jak na razie to nic nie wiem ale dzieki za zainteresowanie
.misiek
24.11.2004 - 22:29
jeśli już chcesz na windowsie ftp stawiać proponuje SERVU
<chyba tak się nazywał jeśli źle wpisałem proszę o poprawkę mnie>
dwiekopy
25.11.2004 - 08:55
jestem laikiem i nie wiedzialem ze sa takie problemy zeby miec ftp na windowsie. Wobec powyzszego jakie rozwiazanie proponujecie?
pielgrzym
25.11.2004 - 10:29
QUOTE(.misiek)
jeśli już chcesz na windowsie ftp stawiać proponuje SERVU
Też polecam - od pół roku sprawuje się u mnie bez najmniejszego zarzutu. Elastyczny i dość rozbudowany

za jedyna wadę można uznać lekko zagmatwany interfejs użytkownika, ale po tygodniu się człowiek przyzwyczaja
Daarth
25.11.2004 - 12:06