Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: serwer ftp
Konnekt | Forum > Offtopic > Hydepark
dwiekopy
chciałbym załozyc swój serwer ftp bo od niedawna mam swoje IP i chcialbym wtedy za pomoca wtyczki ktp przesylac ludziom pliki i odwrotnie. Ktransfer nie spelnia u mnie swojej roli. Teraz prosze o pomoc w zalozeniu ftp, krok po kroku bo ja jestem zielony. Jakiego programu uzyc itp. chetnych do pomocy zapraszam na gg - 2873016
Sija
a ja zapraszam moderatora do przeniesienia tematu do innego dzialu [Hyde Park ?]
Aule
Jeżeli używasz windowsa, a go używasz, bo masz Konnekta, to narazie nici z tego. Windowsowe serwery zwracają jakiś dziwny ciąg znaków, a powiny ciąg rozpoczynający się od 220.
Olórin
Mówisz pewnie o wbudowanym w IIS serwerze FTP, a istnieje masa tego typu serwerów, np. dołączony do krasnala GuildFTP wink.gif
Aule
Apache zwracają dziwne kwadraciki, gdy działają na Windowsie.
Sija
QUOTE(pz16)
Apache też zwraca dziwne kwadraciki, gdy działa na Windowsie.


a od kiedy Apache to serwer FTP ?
Olórin
Co ma piernik do wiatraka ? Bo ja nie widzę najmniejszego związku pomiędzy Apache, a serwerem FTP
Aule
No sry wygłupiłem sie :oops: Z serwerami nie mam nic wspólnego. Jednak nie wiadomo czemu sprawdzałem z kimś, to KTP sie łączyło ze wszystkim, co było nie na windowsie.
dwiekopy
jak na razie to nic nie wiem ale dzieki za zainteresowanie biggrin.gif
.misiek
jeśli już chcesz na windowsie ftp stawiać proponuje SERVU

<chyba tak się nazywał jeśli źle wpisałem proszę o poprawkę mnie>
dwiekopy
jestem laikiem i nie wiedzialem ze sa takie problemy zeby miec ftp na windowsie. Wobec powyzszego jakie rozwiazanie proponujecie?
pielgrzym
QUOTE(.misiek)
jeśli już chcesz na windowsie ftp stawiać proponuje SERVU


Też polecam - od pół roku sprawuje się u mnie bez najmniejszego zarzutu. Elastyczny i dość rozbudowany smile.gif za jedyna wadę można uznać lekko zagmatwany interfejs użytkownika, ale po tygodniu się człowiek przyzwyczaja wink.gif
Daarth