Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wolno się ładuje.Nie dostarcza widomości. -pomocy
Konnekt | Forum > Inne > Archiwum > Konnekt > Support
gremlin
Witam. jestem początkującym konnekterem i mam dwa problemy:

1.Teoretycznie konnekt pokazuje kto jest ukryty tak? W takim razie czemu jak mam 40 osób na liscice to zawsze pouruchomieniu konnekta przez 10-czasem 15 min połowa osób jes niewidoczna 9czerwone słoneczko z zapytajnikiem) a dopiero potem ustawia się tak jak powinno być-czyli maleje liczba osób dostępnych?
2. czasami podczas normalenj rozmowy wyskakuje mi napis że nie może dostarczyć widamości mimo ze ciągle rozmawiam z osobą.

mam najnowszą wersję konnekta i winXP..
MiLKA
1) to nie jest pokazywanie ze ktos sie ukrywa, tylko, ze nastapila aktywnosc kontaktu, np. poprzez zmianu opisu (dzieje sie to takze przy logowaniu, jesli serwer GG wysle informacje o statusiu poza lista startowa)
2) wina serwera GG. Na normalnym GG tego nie widac, bo on czegos takiego nawet nie ma jak informowanie o nie dotarciu wiadomosci. Zdarzea sie to czesto w okresach swiatecznych
gremlin
Dzieki, będe miał to na uwadze.
misieknr1
QUOTE(MiLKA)
2) wina serwera GG. Na normalnym GG tego nie widac, bo on czegos takiego nawet nie ma jak informowanie o nie dotarciu wiadomosci. Zdarzea sie to czesto w okresach swiatecznych


szczerze mówiac to zaczynam watpic czy to tylko wina serwerów gg ... Normalny komunikator gg dostarcza wiadomosci normalnie. ps. uzywałem gg na tych samych serwerach co konnekta i w tym samym czasie (na 2 kompach) i było widac róznice
Lukas77
A ja nie wątpie, dzisiaj ok. 8:00 rano moja dziewczyna wysłała mi kilka wiadomości na GG, byłem niedostępny więc powinny sobie leżeć na serwerze, po połączeniu się nic nie dostałem. Zrobiłem sobie test ok. 11:00 wyłączyłem K. i z 2 numeru wysłałem sobie wiadomość, włączyłem program i nic nie dostałem.