Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zmiana statusu i opisu przez zewnętrzny program
Konnekt | Forum > Pomoc > Propozycje
Cezex
Witam,

Czy byłaby możliwość stworzenia wtyczki (bądź dodanie funkcjonalności do Konnekta), która przez system komunikatów Windowsa bądź pamięć dzieloną odbierałaby polecenia zmiana statusu i opisu od innych programów ? Jestem wprawdzie programistą, ale piszę głównie w Delphi i nie czuję się na siłach przeportować plik nagłówkowy do niego, żeby napisać taką wtyczkę samemu.

Napisałem sobie soft, który sprawdza czy w pobliżu komputera znajduje się telefon i jeśli "zniknie" (co oznacza, że wyszedłem z domu) to wykonuje kilka akcji, m.in. wyłącza radio, wyłącza światło, rozłącza Skype'a (po powrocie robi dokładnie odwrotnie smile.gif ). Jedyne co mi brakuje to obsługa Konnekta. rolleyes.gif

Z góry dzięki za odpowiedź.
sleesh
Pomyslowy Dobromir ^^ Udostepnisz mi kiedys to cudo ;D

Ja też jestem pod wrażeniem. Naprawdę smile.gif //r
winthux
Stworzenie takiej wtyczki do K w C nie jest trudne, a zwłaszcza jak piszesz pod delphi to masz pojęcie o programowaniu więc do dzieła :]

P.S.
Aktualne SDK do konnekt chyba nie jest aż tak trudne do przetłumaczenia na delphi, większość to stałe + klasa Ctrl no i funkcje pomocnicze ale oparte na tej klasie...
skolima
Najprościej chyba byłoby zrobienie w C wtyczki nasłuchującej na odpowiednie komunikaty windowsa... I wysyłanie ich z programu w delphi. A co do SDK pod delhi, gdzieś na forum był stary SDK w wersji kompatybilnej.. jeśli wolisz takie rozwiązanie, byłboby dobrym pomysłem zacząć od zajrzenia do niego.
Cezex
Dzięki, poszukam dzisiaj. A jeśli komuś by się nudziło i chciałby taką wtyczkę na szybko napisać to byłbym wdzięczny blush.gif

PS: muszę pomyśleć nad przetłumaczeniem tego pliku nagłówkowego bo mam kilka wtyczek do JAJCa, które z chęcia bym przeportował do Konnekta.