Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Reference
Konnekt | Forum > Developerzy > Tworzenie dodatków
riddle
Piszę poradnik odnośnie Historii w Konnekcie, ale nie znam się na tym aż tak bardzo.

Co daje opcja Kompaktuj? Na czym ona dokładniej polega?

Czy znajdę gdzieś helpa do Historii, żebym mógł lepiej przestawić jej funkcje (wyszukiwanie, itp)?

w jaki sposob wyszukac frazę, ale dokładnie tą frazę, a nie poszczególne słowa z niej?
Olórin
Przy kasowaniu wpisów z histori dane w plikach dla danyhc wiadomości są zerowane, kompaktowanie usuwa te puste obszary (wczytuje wszystkie wiadomosci do ramu i wtedy zapisuje w nowym, świeżym pliku)
riddle
Ok, dzieki.

Czemu "Przeslij" nie dziala? Mam Thunderbirda jako domyslny pocztowy.

Czemu po wyszukiwaniu w danym katalogu, zmianie parametrow i szukaniu dalej, wyszukuje w katalogu wynikow? Da sie to obejsc bez zaznaczania znowu poprzedniego katalogu

Sory, ze tutaj, ale pytania sa z zakresu FAQ i chcialbym je potem skompaktowac wink.gif w art...
hao
1) "Prześlij" służy do wysyłania wiadomości które siedzą w kolejce nie wysłanych...

2) Po zmianie parametrów trzeba znowu zaznaczyć katalog

QUOTE
w jaki sposob wyszukac frazę, ale dokładnie tą frazę, a nie poszczególne słowa z niej?


Zaznaczyć opcję "Wyrażenie regularne" ... Trzeba tylko uważac na znaki specjalne i najlepiej używać samych znaków alfanumerycznych
riddle
Przy okazji pisania artykułu zauważyłem, że czas aktualny, wpisany przez program do drugiego pola data/czas jest zawsze ten sam, nawet jeśli zamkniemy okno wyszukiwania. Wciśnięcie przycisku odśwież nic nie daje (do czego on tak naprawdę jest?), jedynie zamknięcie okna Historii i ponowne otworzenie aktualizuje datę.

Edit: Jeszcze zastanawia mnie proces drukowania. Jak widze, tworzony jest plik .xml, wysylany do IE i potem pojawia sie okno drukowania. Ten sam plik XML nie jest juz ladnie pokazywany w Firefoxie...