Nazywa się wdzięcznie Fiat, jest minimalistyczny, nie ma wszystkich ficzerów oryginału, nie trzeba mówić czemu.
Działa na kIEview 0.1.8.3.
Wersja 1.0
Zrzut oryginalnego stylu dla komunikatora Adium X.
Znane błędy.
- Grupowanie wiadomości musi być włączone w dwóch polach w ustawieniach, albo wcale. kIEView, jeśli włączymy "Grupowanie od tego samego kontaktu" a wyłączymy "jesli czas sie nie zmienil" potraktuje nastepna wiadomosc nie jako .sendnext / .recvnext tylko .send / .recv - przez to czas wiadomosci nastepnej jest pozycjonowany 20px od gory, zamiast o 0.
- Jesli napiszemy cos, osoba w oknie rozmowy zmieni status, a potem cos napiszemy i czas sie nie zmieni, to powstaje brzydka przerwa. Nie potrafie tego usunac, to najprawdopodobniej blad IE. Obazek przedstawia co sie dzieje:
Kliknij, aby zobaczyć załącznik (screenshot1119269638.jpg)
Można tego uniknąć, wyłączając grupowanie oczywiście. :-) Podobnie jak inne bledy zwiazane z marginesami.. bez tego jest calkiem niezle. - Jeśli nie macie szerokości okna takiego jak ja, to musicie w pliku CSS podmienić wartości right: % ... im więsze okno tym większa wartość - inaczej czas / data się przesuwa w prawo / lewo. Przepraszam za tą niedogodność - jedyne co mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie to, że domyślna wartość działa przy standardowym rozmiarze okna +/- 30px
- Tak, wiem, że data i czas wychodzą poza swoje miejsce, ale jest to lepsze niż zawijanie, bo nie nachodzi na wiadomości w ogóle, ani na inne pola z datą i czasem. Jeśli bardzo Wam zależy aby poznać datę, zaznaczcie wiadomość, skopiujcie i wklejcie poniżej - tam będzie napisane.
Dodam jeszcze, że możecie sobie zrobić "wersja a'la lhs" .. - z .timestamp font-size: 8px; left: 4px; width: 50px; i bez right; oraz bez white-space; .... jak ktoś umie, niech sobie zmodyfikuje, ale pojawi się problem zachodzenia timestampa na następny timestamp.
Licencja: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.0/pl/
PS: Proszę nie raportować problemów związanych z tym, co opisałem już w tym poście. Proszę.
(71)
Pobierz: Kliknij, aby zobaczyć załącznik (rid_fiat.rar)