Dotyczy - zapewne większości wtyczek.

Mianowicie w przykładowym ActionProc czytamy
CODE
int ActionCfgProc(sUIActionNotify_base * anBase) {
 sUIActionNotify_2params * an = (anBase->s_size>=sizeof(sUIActionNotify_2params))?static_cast<sUIActionNotify_2params*>(anBase):0;


wg. SDK powinnismy do ActionProc wysyłać strukturę sUIActionNotify_base (obiekt anBase), ale w wielu wtyczkach wedle przykładu używany jest obiekt an (sUIAction_2params), i kiedy wtyczka dostanie poprawne sUIActionNotify_base, a korzysta z an poprostu powoduje błąd krytyczny (wskaźnik 0). Błąd pojawił się dwukrotnie, podczas pisania K.Lawy (dawno, dawno temu), w wywoływaniu ACTN_ACTION, musiałem zmienić przesyłaną strukturę na sUIActionNotify_2params), oraz teraz kiedy pz16 grzebał w MetaKu.

Aby wtyczka "łykała" obydwie struktury należy (jak radzi hao) zamienić definicje zmiennej an na
CODE
sUIActionNotify_2params * an = static_cast<sUIActionNotify_2params*>(anBase);