Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: kTransfer
Konnekt | Forum > Pomoc > Problemy
Zielona
Hej!Mam Konekta juz od jakiegoś czasu i jestem z niego zadowolona,a raczej byłam do wczoraj...Od wczoraj prace na nim utrudnia mi bez przerwy wyskakujący alert od wtyczki kTransfer.Wygląda to mniej więcej tak:
kT:??
Plik
Kontakt:Nieznany
Status:WASE:0
Pętla:?
a po naciśnięciu ok wyskakuje Błąd odbierania
Ja jestem zielona jesli chodzi o jakieś prace w programach komputerowych i nie moge sobie z tym poradzic.Prosze o pomoc.Co robić???
Spass
Odznacz opcję kTransfer - "Pokazuj okno już podczas łączenia" czy jakoś tak. Powinno pomóc.

(Następnym razem użyj funkcji Szukaj. Po wpisaniu "pętla?" wyskoczyłoby Ci kilka podobnych tematów z tym samym problemem)
Zielona
Mam to odznaczone od samego poczatku i nic to nie daje,niestety.caly czas mi to wyskakuje.
Dzieki za podpowiedz nie szukalam tego pod petla,moj blad-przepraszam.Ale z tego co znalazlam to nikt nie umie tego naprawic.
DawidSOL
no mi tez to nie pomoglo...
Zielona
Z ta wtyczka jest poprostu cos nie tak...Nawet po calkowitym jej odlaczeniu tzn odznaczeniu wszystkich funkcji dalej jest to samo...W dodatku radze przeskanowac kompa na obecnosc wirusow bo odkad zaczelo mi sie to dziac mam ich cale mase...
Przemekc1
Wtyczka ma pełno błędów. Ktoś obecnie nad nią pracuje, więc powinno sie poprawić. A co do wirusów to radze zadbać o firewalla i używanie innej przeglądarki niż IE. Ktransfer nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Zielona
Poki co jedynym rozwiazaniem jest calkowite odinstalowanie wtyczki.Sprawdzilam -to dziala!!!Poki nikt nie wpadnie na lepszy pomysl to wydaje sie najlepszym wyjsciem.
DawidSOL
no a teraz dziala idealnie smile.gif biggrin.gif:D:D
kwiatekpio