Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: haslo na archiwum
Konnekt | Forum > Pomoc > Propozycje
siubuk
Witam jestem laikiem w tych sprawach nie jestem dobrym informatykiem moze ktos umialby napisac jakas wtyczke zeby zalozyc haslo na archiwum zeby dostep byl blokowany
GuZiK
Była już taka propozycja...
hao
I zostanie uwzględniona tongue.gif
zimaq
Chciałym także zauważyć, że w oknie rozmowy jest opcja "Poprzednia rozmowa" ( kIEview ), wiec archiwum chronione na hasło musiało by usuwać tę opcję, bądź prosić o podanie hasła.
A propozycja dobra wink.gif
PoGoWieC
Mozna by dac przycisk na toolbarze, wciskajac wlaczamy, zeby wylaczyc trzeba byloby podac haslo smile.gif
zimaq
IMO bezsensu...
Albo jest na hasło, albo nie i zero kombinowania z jakimiś dodatkowymi guzikami, które i tak musiałyby byc opcjonalne.
NelQ
zgadazm się z zimaq-iem
GuZiK
hao: dziekujemy smile.gif.
polać soczku zimaqowi - dobrze gada wink.gif.
siubuk
to dobrze ze uwzglednione bo trche lipy z tym archiwum bo ostatnio kobieta przeczytala kiedy mnie w pokoju nie bylo:(i mulka niezla
sone
Też zgłaszam prośbę o napisanie takiego moduliku. Nikomu to nie bedzie przeszkadzało bo haslo bedzie mógł usawić ten co je chce.
sone
I jak idą postępy w pisaniu tej wtyczki ??
KoSiarzPL
Tu nie jest pisana wtyczka. Hao musi sam najpierw zrobić co trzeba by istniała możliwość zakładania hasła na historie.
Poza tym. Potrzebnyy będzie jakieś hasło? Wtyczki nie mogą pograć hasła z konfiguracji?
sone
no obojętnie, chodzi o to żeby poprostu Archiwum czy tam Historia była na hasło a czy będzie to hasło podane przez użytkownika czy hasło podawane przy numerze gg to obojętnie już ph34r.gif
Yunior
Ja tez czekam na taka wtyczke smile.gif Czekam na postepy :)Ja osobiscie bym wolal zeby haslo byylo podawane przez uzytkownika smile.gif Pozdrawiam smile.gif
sone