siubuk
12.09.2005 - 09:52
Witam jestem laikiem w tych sprawach nie jestem dobrym informatykiem moze ktos umialby napisac jakas wtyczke zeby zalozyc haslo na archiwum zeby dostep byl blokowany
Była już taka propozycja...
I zostanie uwzględniona
Chciałym także zauważyć, że w oknie rozmowy jest opcja "Poprzednia rozmowa" ( kIEview ), wiec archiwum chronione na hasło musiało by usuwać tę opcję, bądź prosić o podanie hasła.
A propozycja dobra
PoGoWieC
12.09.2005 - 17:56
Mozna by dac przycisk na toolbarze, wciskajac wlaczamy, zeby wylaczyc trzeba byloby podac haslo
IMO bezsensu...
Albo jest na hasło, albo nie i zero kombinowania z jakimiś dodatkowymi guzikami, które i tak musiałyby byc opcjonalne.
hao: dziekujemy
.
polać soczku
zimaqowi - dobrze gada
.
siubuk
12.09.2005 - 21:29
to dobrze ze uwzglednione bo trche lipy z tym archiwum bo ostatnio kobieta przeczytala kiedy mnie w pokoju nie bylo:(i mulka niezla
Też zgłaszam prośbę o napisanie takiego moduliku. Nikomu to nie bedzie przeszkadzało bo haslo bedzie mógł usawić ten co je chce.
I jak idą postępy w pisaniu tej wtyczki ??
KoSiarzPL
2.12.2005 - 12:35
Tu nie jest pisana wtyczka. Hao musi sam najpierw zrobić co trzeba by istniała możliwość zakładania hasła na historie.
Poza tym. Potrzebnyy będzie jakieś hasło? Wtyczki nie mogą pograć hasła z konfiguracji?
no obojętnie, chodzi o to żeby poprostu Archiwum czy tam Historia była na hasło a czy będzie to hasło podane przez użytkownika czy hasło podawane przy numerze gg to obojętnie już
Ja tez czekam na taka wtyczke
Czekam na postepy :)Ja osobiscie bym wolal zeby haslo byylo podawane przez uzytkownika
Pozdrawiam
Też uważam że hasło podawane przez użytkownika byłoby lepsze, wtedy prywatność byłaby 100%'owa, można też pomyślec o całym konnekcie na hasło. Ale narazie skupmy się na tej wtyczce
KoSiarzPL
4.12.2005 - 12:43
Eee? O czym wy mówicie. Przecież konnekt jest "na hasło".