hmm.. aż mi się wierzyć nie chce, ale. hm... pluginy piszą po pure socketach? nie ma żadnej dodatkowej warstwy? w sensie, że to dość poważna sprawa i jeżeli tak to powinno być dodane w nowej wersji :]
Biblioteka do obsługi socketów jest w przygotowaniu... co nie zmienia faktu że jeżeli używasz jakiejś biblioteki do obsługi protokołu to ona może wymuszać sposób obsługi socketów....
hm. a to nie jest tak, że do nich są źródła? do libtlen napewno, a do gadu?
No tak, tylko że po co wciskać nową warstwę obsługi, skoro wykorzystana w bibliotekach działa dobrze?
bowiem nie zawsze korzystasz z bibliotek. bowiem, jeżeli piszesz plugin samemu, to musisz od nowa robić sockety. teraz ja piszę kolejny, i od nowa piszę sockety. i nawet jeżeli moja mała klasa do strumieniowania socketów jest śliczna, to ktoś inny napisze plugin w delphi i od nowa będzie jechał sockety, po czym każdy będzie requestował inny stack, inną wersję i zrobi się burdel :]
generalnie tam skąd ja pochodzę tak się robi, natomiast nie jest to oczywiście żadną miarą zobowiązujące, ja tu tylko piszę przecież mały plugin :]
o, jeszcze jedno mi się nasunęło. interface do http i https requestów. taki ładny, obsługujący win/openssl -- właśnie sobie piszę, a na bank komuś jeszcze by się to przydało :]
W stamina.lib jest całkiem ładna obsługa zapytań HTTP, Sockety o których pisał Olórin również będą jej częścią (będą, bo dopiero są w fazie projektowej, ale zaawansowanej
)...
Jeżeli masz dobre pojęcie o C++ i obiektowości, to możesz dostać dostęp do SVN'a... Jeżeli jesteś zainteresowany - wyślij mi PM.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.