Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zapisywanie statusów opisowych do historii
Konnekt | Forum > Pomoc > Propozycje
.misiek
Witam smile.gif

Mam propozycję wink.gif. Mianowicie czy można by było zrobić aby K zapisywał do historii status osoby z którą obecnie rozmawiam. Jeśli pojawia się on w okienku podczas rozmowy wszystko jest fajnie i pięknie, ale kiedy patrzy się czasami w historię to brakuje tych opisów właśnie tam [wiem, można sobie pokopać w przepastnych logach kStatusLog, ale nie w tym rzecz wink.gif].

Chodzi o zapisywanie tylko tych statusów tylko tej osoby w czasie kiedy pojawiają się one w okienku rozmowy [AFAIR statusy również zapisują się jeśli zamkniemy to okno, więc wtedy też mogłyby być dodawane wink.gif].

Proszę nie mówcie że jest kSL, bo w ten sposób bardzo szybko rośnie mi katalog k .... a nie są mi potrzebne te wszystkie 'pokemonowe' i inne opisy [ewentualnie nie chce mi działać opcja zapisuj do historii tylko te kontakty które mam niby zaznaczone że mają na to pozwolenie]. I jakoś szukanie w nich też nie należy do przyjemności, zwłaszcza jeżeli widzi się Dostępny/Niedostępny/Dos../.. .


misiek
qarol87
Popieram ten pomysł ... i w sumie myśle że jego realizacja nie jest trudna ... ale niezbyt jestem obyty w XMLu także nie wiem nawet za co się zabrać :/ żeby choć trochę przerobić skrypt smile.gif
Skoro w trakcie rozmowy pojawiają się informacje o zmianach statusu osoby z którą rozmawiam, to te info musi gdzieś przepadać skoro nie trafia wraz z rozmową do historii ... najgorzej że nie wiem gdzie tak się dzieje sad.gif
joshua
mi także podoba się ten pomysł, sam wyłączyłem kSla, bo logi się zwiększały i w całej historii taki "poukładany" bałagan się zrobił. można by było zrobić taką opcję, że np. wybieralibyśmy czy/i jaki kontakt ma zapisywać, i czy z opisami, czy też tylko z statusami
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.