Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: zawias konnekta ;/
Konnekt | Forum > Pomoc > Problemy
Bakerson
Witam
Mój problem jest tego typu że od jakiegoś czsu(coś koło 4-5dni może troszkę więcej) konnekt mi się zwiesza ;/ tzn. tak uruchamiam konnekta i wszystko jest w miarę OK prócz tego że dość długo się łączy z siecią gg(czego wcześniej nie było) otwieram okno rozmowy i chcę coś napisać i sie nie da konnekt się zwiesza i tylko konnekt wszystko inne na kompie mogę robić tylko nie na konnekcie ;( i nie wiem co jest przyczyną tego problemu myślałem że tłok ale jednak nie i wydaje mi się że albo checky albo sklonowany jabber z transportem ICQ ale nie jestem pewny nie znam się na tyle żeby to ocenić dokładnie mój kumpel też ma podobne problemy ostatniego czasu. Proszę zróbcie coś z tym bo od tamtego czasu siedzę na AQQ które mnie tak stranie wkur.... że nie mogę strzymac ale już wolę AQQ niż jakieś inne komunikatory tongue.gif
Pozdro wink.gif
bakerss
A logi moze łaskawie bys podał? Ułatwiłoby to sprawe tym którzy sie na tym znaja ;]
Bakerson
A i jeszcze dodam że dzisiaj włączyłem konnekta (bez łączenia się z jaką kolwiek siecią) bo chciałem sobie skonfigurować wtyczkę checky i nic mi się nie zawieszało wszystko działało jak należy smile.gif widocznie jest jakiś problem z którąś z sieci ;/ tylko która?
dulek000
W logu ostatni wpis to dwutlenek, spróbuj go wyłączyć.
Bakerson
Wyłączyłem dwutlenka i nic nie pomogło ;( wydaje mi się że to coś jest z siecią gg ;/ jeden z moich znajomych ma ten sam problem co ja a dziś gadałem z resztą co używa konnekta i mówią że gg im się strasznie wolno łączy ale chodzi dołączyłem loga z dzisiaj dosłownie z przed chwili tongue.gif
Testy sprawności robiłem na bocie gg żeby nie zawracać znowu głowy znajomym tongue.gif którzy już wcześniej ucierpieli podczas tego jak sam próbowałem rozwikłać ten problem tongue.gif
pozdro
Bakerson