Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pokaż skąd klikasz ;)
Konnekt | Forum > Pomoc > Propozycje
NerII
Witam,

Mam pomysł na nową wtyczkę dla konnekta smile.gif Do rzeczy, wtyczka miałaby działać na podstawie mapy ze strony www.mapa.szukacz.pl (lub strony google earth) i szukać miasta/ulicy osoby, z którą rozmawiamy. Opcję tą można by dodać do wyszukiwarki znajomych i gdzieś jeszcze smile.gif Mogłaby mieć również opcję "pokaż swoje miasto!" która by wysyłała screena z umieszczoną na mapie naszą miejscowością/ulicą do osoby, z którą rozmawiamy.

Niestety nie znam się na programowaniu sad.gif i zostawiam decyzję stworzenia nowej wtyczki.

Czekam na wasze uwagi na ten temat cool.gif
arct!c
k.map juz jest smile.gif
NerII
O.o możesz podać jakiś link do tej wtyczki??
sleesh
To nie wtyczka smile.gif

http://kmap.olorin.info/
KoSiarzPL
No nie powiem, nawet ciekawy pomysł. Myślę że gdyby się nad tym bardziej zastanowić i wskazać co ta wtyczka konkretnie by miała robić mogło by wyjść coś ekstra albo totalny gniot.
Olórin
Ostatnio pisali o IM, którym głównym sposobem szukania znajomych było ich miejsce zamieszkania (odległość w milach) smile.gif
NerII
QUOTE(arct!c @ 2.03.2006 - 23:19) *

k.map juz jest smile.gif

No tak, ale mapa.szukacz.pl jest więcej wiele lepsza niż gogle earth więcej miast, opis miasta szybko można wyszukać dane miasto. Taka wtyczka pomogłaby gdyby ktoś na szybko potrzebował mapę danego miasta. Wiele więcej by miała zastosowań ta wtyczka niż k.map, która pokazuje tylko mapę z userami konnekta.
wasiu
Komunikator o którym wspomniał Olórin to meetro, dodaje on automatycznie osoby na liste kontaktów które znajdują sie w okreslonej odległosci (można samemu ustawić) od ULICY naszego zamieszkania. Tam jest tak rozwiązane, że podaje sie kraj, ulice, kod pocztowy i następnie program wyszukuje czy istnieje taki "wpis/ulica" w ich bazie danych, jeżeli istnieje wybiera sie go i git:). W tym komunikarze znalazłem jednak tylko dwie osoby z polski;]