Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Licencja
Konnekt | Forum > Informacje > Komunikator Konnekt
Tommy
Witam wszystkich,

wczytując się w licencje konnekta napotkałem na taki fragment:

7. Licencjobiorca ma prawo (wyłącznie w celach niekomercyjnych) do korzystania z Komunikatora Konnekt oraz załączonej dokumentacji.
8. Prawa wynikające z niniejszej Umowy licencyjnej mogą być wykonywane przez osoby fizyczne oraz inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą wyłącznie z przeznaczeniem na cele niekomercyjne, co oznacza, iż Licencjobiorca nie jest uprawniony do przyjmowania jakichkolwiek świadczeń z tytułu wykonywania tych praw od jakichkolwiek innych osób czy podmiotów.
9. Komunikator Konnekt może być kopiowany i rozpowszechniany tylko z załączoną dokumentacją, na warunkach w niej określonych, przy użyciu urządzeń zapewniających sporządzenie wiernych kopii.

nie jestem prawnikiem i prawdę mówiąc troszkę się zagubiłem. Będę wdzięczny za pomoc.

Znaczy, że moge używać konnekta w mojej firmie do kontaktów z klientami???

Czy moge umieścić na swoim serwerze kopie konnekta do pobrania przez moich klientów????

Pozdrawiam
Olórin
Znaczy, że moge używać konnekta w mojej firmie do kontaktów z klientami???

AFAIR, hao mówił że póki co nie ma z tym problemu.

Czy moge umieścić na swoim serwerze kopie konnekta do pobrania przez moich klientów????

Jeżeli będziesz umieszczał niezmodyfikowane paczki to chyba będzie ok, ale musiałby się wypowiedzieć hao...
Tommy
właśnie..heh..niby licencja jest napisana takim ścisłym językiem, a efekt taki , że właściwie nie wiadomo co i jak. hmm.... w takim razie czekam z niecierpliwością, az ktoś rozwikła zagadkę [właściwie dwie].
hao
Jeżeli chodzi o paczki, to muszą być nie zmodyfikowane, aby mogły być rozpowszechniane. Najlepiej podać link do downloadu na naszej stronie.