Jako człowiek zachęcony szumnymi rekalamami na temat rewolucyjnej telefonii internetowej postanowiłam w końcu skusić się na nią. Tyle że wybór mój coś nieszczęsliwy sie okazał, bo padło na Actio. Po zainstalowaniu odpowiedniej wtyczki (tj. Actio) doładowałam zgodnie z zasadami konto. Bez problemów obeszło sie przy "doładowywaniu", ale problemy sa z wykorzystaniem dostępnych środków... :/. Mam kartę dźwiękową skonfigurowaną tak jak należy, zestaw słuchawkowy z mikrofonem - również mam. Do Internetu chyba też mam dostęp ;]. Przepustowość łączy jest odpowiednia ( sprawdzałam jakość połączeń korzystając z telefonu Tlenu i wszytsko działało bez zarzutów; coś mnie skusiło na Actio... cholera nie wiem co ;/) . Kontynuując... wszystko jest co trzeba, tylko możliwści połączenia jakoś nie widac. Po włączeniu Konnekta podłączam sieć Actio. I jest jak narazie ok. Wszystko pięknie ładnie dopóki nie wybiorę numeru. Wtedy w słuchawkach słychac głuchą ciszę (to normalne w ogóle jest? ). Mogę tak do usr***anej śmierci czekać, bo i tak nic się nie dzieje. Łączy... łączy... łączy... i się kurde połączyć jakoś nie może. Mały eksperyment przeprowadziłam, a mianowicie: zadzwoniłam na swój komórkowy telefon. Po jakichś 5 sekundach telefon zaczyna dzwonić (w słuchawce od telefonu Actio nadal głucha cisza - to tak dla ścisłości danych ). Rozłączam się z telefonu Actio i... UWAGA... telefon komórkowy dzwoni dalej. :/ Konsternacja z mojej strony - co najmniej. ;] Odbieram więc ten telefon i.. cisza.
I teraz to nie bardzo wiem, co mogłabym zrobić, by umożliwić jakiekolwiek połączenie się. A jak tak ma być dalej, to niech mi przelew anulują, bo tak jakoś niespecjalnie z ich usługi skorzystałam. ;]
Jeśli ktoś wiedziałby jak ewentualnie zadziałać, by coś zdziałać - prosze o porady. Narazie mam jeszcze cierpliwosć na eksperymentowanie.
Pozdrawiam wszystkich potencjalnych "pomagaczy"