Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Rzuty kośćmi
Konnekt | Forum > Pomoc > Propozycje
VoYtHAs
Witam,

Mam pomysł na wtyczkę (mi by się bardzo przydała). Chodzi o coś jak generator rzutów kośćmi. Dzięki temu będzie można grać w wiele RPGów w Konnekcie, a jest wiele osób które gra przez jakieś syfne Open RPG albo na MSNie z wtyczkami. O to kości jakie by się przydały:
k2
k3
k4
k6
k8
k10
k12
k20
k100

Dzięki z góry - VoYtHAs

Pozdrawiam
keeveek
a program symulujący kostkę nie wystarczy? jeśli takiego nie masz, mogę Ci wysłać na mail, są tam wszystkie kostki jakie opisałeś i możliwość stworzenia dowolnej kostki poprzez podanie liczby jej ścian
VoYtHAs
Jeśli jest on "multiplayer" czyli, że inni gracze zobaczą mój wynik - ślij voythas@o2.pl, ale z takim się jeszcze nie spotkałem.
keeveek
aa.. o czymś takim mówisz.. no takiego czegoś to nie ma.. i to by faktycznie się przydało, bo nie każdy musi mieć zaufanie do swojego MG ;]
VoYtHAs
Coś takiego jest, ale w MSN Messengerze Plus!, ale tutaj też by się przydało.
W ogóle można zrobić wtyczkę kRPG z kartami postaci i tym wszystkim. Jak kiedyś opanuję szatański (w sensie skomplikowany) język C++ to obiecuję, że zrobię.
psota
Coś mi się wydaje, że taki system można oszukać łatwo tongue.gif
Wiadomość nie może być wysyłana jako zwykła wiadomość, bo łatwo wtedy skopiować i zmienić wartość, tak więc musi być jakiś pop-up lub coś innego.
Jeżeli zakładasz konnferencje np. 3 osoby
1.Ma konnekta ze wtyczką od kostki
2.Ma konnekta ze wtyczką od kostki
3.Ma konnekta bez wtyczki bądź inny komunikator
Osoba numer 1 pinguje na konnferencji osoba 2 ponguje,a osoba 3 widzi tekst wysyłany. Osoba 1 losuje i wysyła wiadomość np. kostka>:5 i osobie 2 wyskakuje okienko z liczbą 5, a osoba 3 już wie co musi skopiować i zmienić, aby oszukiwać.

Pewnie mało czytelne, ale w takie coś bawiłem się z wtyczką k.board nie wiem jak z kik i goboard ale podejrzewam że podobnie działają tongue.gif
dulek000
Psota: Masz rację. Trzeba by stworzyć nowy protokół, ale wtedy to materiał na nowy program, a nie wtyczkę do K. Można jeszcze szyfrować jakoś wyniki, ale raczej nie byłoby to bulletproof. wink.gif
VoYtHAs
A zrobić tak, żeby generowało cyfrę obrazkiem np. Taki tekst: Gracz <nazwa> wylosował liczbę: [TUTAJ OBRAZEK WYGENEROWANY]. I ten tekst dać inną czcionką?

Nie wyszło mi to zbyt pr0, ale nie znam c++ więc nie powiem Wam tak specjalistycznie jak Psota... możecie się śmiać :]
Andrzej1307
+10

jestem jak najbardziej za. mi tez sie takie cos przyda smile.gif rowniez grywam w rpgi
skolima
-10. Grasz i nie ufasz swojemu MG? Czemu? Boisz się, że co innego wyrzuci, a co innego poda jako wynik? To nie Diablo, ważniejsza jest przecież opowieść, a nie kości. Główny bohater nie może zginąć przed rozpoczęciem sagi, itd...

Dla mnie normalne jest, że MG _wcale_ nie pokazuje wyników rzutów, jeśli mu tak odpowiada. I, że modyfikuje je, nic nie mówiąc, dla dobra narracji.

To tyle mojego OT.
saCOOL
A może wystarczyłby banalny program, który pokazuje:
losowanie w niemożliwym do zmienienia polu
pokazujący, które z kolei to było losowanie, najlepiej z datą i godziną (do sekund) biggrin.gif
pamiętający wszystkie losowania (nawet po zamknięciu programu)
pokazujący które z kolei było to uruchomienie programu (właściwie, jakby pamiętał poprzednie losowania i je wyświetlał, to ta funkcja jest zbędna)

no i to wszystko wysyłacie jako: fragment zrzutu ekranu biggrin.gif

no może nie takie całkiem banalne do napisania (dla mnie na przykład), ale na pewno banalniejsze niż pisanie takiego programu w wersji multiplayer.

EDIT: skolima ma absolutną racje..
Abraxas
Skolima ja jak byłem graczem to ufałem MG, ale jak byłem MG to graczom wogólę, a czasem wolałem graczowi dać rzucić, żeby nie mieć jego postaci na sumieniu smile.gif
Krizz
w jakim wy kolorowym swiecie zyjecie ;D sorki za OT
VoYtHAs
Gorzej, jeśli gracze zrobią coś co nie będzie pasować MG... Wtedy MG zrobi wszystko, aby sprawa wróciła do normy. Nawet zmienianie wyników kości.
Owszem chodzi o opowieść, ale jeśli opowieść nie jest interaktywna to nie nazywajmy tego grą RPG tylko akcją "Cała polska czyta dzieciom". Więc wiesz...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.