Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Poczta
Konnekt | Forum > Dodatki > Wtyczki
Stron: 1, 2, 3
EmiLio
super wtyczka mi odpowiada, ale mozna ją jeszcze dopracować, pod tym względem co wcześniej pisaliście. Ale ja mam jeszcze 1 problem, poczta nie odczytuje HTML, jak np: przyjdzie do mnie reklama to widze jakies literki, ktore do czegos są, nie znam się na tym ale bardzo prosze o dopracowanie tej wtyczki
EmiLio
Mam z pocztą jeszcze jeden problem gdyż wysłać e-mail moge, z małymi załącznikami też, ale dlaczego nie z wiekszymi do 20 MB, nawet 10 MB nie wyśle. Na dodatek nie moge sprawdzić czy coś przyszło, a przy włączeniu konnekta wyskakuje coś takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec50cb07b3a63b09.html
a to moje ustawienia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1278c199c88cf21e.html
Co mam jeszcze ustawić abym mógł wysyłać w pełni i odbierać Maile?
zhvir
poproś dostawców skrzynek pocztowych o podniesienie max limitu wysyłanych załączników tongue.gif
EmiLio
Ale na o2 można normalnie wysłać 20 MB a za pomocą poczty nawet połowy nie wyśle wink.gif
rav_
Ja pobrałem, rozpakowałem i wszystko gra.
Zobacz to.
Kliknij, aby zobaczyć załącznik (pocztaZZ.zip)

I tak na szybko z braku czasu:( 1.0.0.4
Kliknij, aby zobaczyć załącznik (poczta.zip)
-okienko wysyłania, jesli kontakt jest z sieci poczta. [thx mucha]
-drobne poprawki.
PeJotCha
Mam pocztę w gmailu i muszę użyć ssl
Niestety wtyczka przez notify pisze, że nie może odpalić bibliotek ssl.
rav_
libeay32.dll i ssleay32.dll to Ty masz ?? w konnekt/data/dll ???
PeJotCha
jasne że mam smile.gif
stranded
właśnie testuje wtykę, mam gmail i działa ok jak narazie
mar-cin
pytanie, czy byloby mozliwe wysylanie smsem powiadomien o nowej poczcie?
rav_
Nie.
jerico
kiedy ustawiam konto gmailowe jako pierwsze ( z wlaczonym SSL) to knotify wywala blad SSL socket error 11004 :| co to?
jerico
ahhh zas ten durny DNS ;/ ostatnio zmienialem siec i na nowej DNSy wariuja :/ kurcze,no to trzeba myslec nad czyms innym ^^