Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nowy projekt?
Konnekt | Forum > Informacje > Komunikator Konnekt
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
adrian_007
jak mozna pomoc w czyms czego nie ma? (dostepne sa binarki a nie zrodla)
DjSerek
No tak, ale Sija ma źródła, który też bierze/brał udzial przy Geconie ;P.
Bandit
Optymalnie dla niego liczmy, że naście to 11, programował mając 9 lat? ... w zasadzie ja też jeżdżę od 15 lat... mam 16. Goddam ludzie.
Keleos
o łał, a jak mówisz komus "kopę lat sie nie widzieliśmy" to masz na myśli, że 60?!

Get real
Bandit
Ogólnie mówię kopę lat. Wiesz, ja w zasadzie myślę, że gdyby napisał, że tak na poważnie de-facto robi to 6 lat, to wypłynęła by z jego wypowiedzi konkretność, przez co łatwiej byłoby mu zaufać.
Keleos
A w czym Ty mu chcesz ufać? Programujesz razem z nim? Pracujesz dla niego? o.O

Niech się jego "pomocnicy" martwią, czy jest wiarygodny czy nie.

Mnie tam nie przeszkadza jakby gość powiedział,ze programuje od 21 lat.
Językowo chodziło tylko o podkreślenie, że programuje nie od dziś.
adrian_007
QUOTE(DjSerek @ 20.09.2008 - 11:35) *

No tak, ale Sija ma źródła, który też bierze/brał udzial przy Geconie ;P.

co z tego - on nie jest autorem i kodu bez zgody hao nie udostepni tak mysle.
z reszta, po co komu kod - juz lepiej napisac cos od nowa.
i w ramach researches bede probowac napisac lib do gg... ale nie w c/c++/c# ... biggrin.gif
joj_sport
lecz w... :> ?
Puma
Tego się obawiałem śledząc projekt. Z początku jest hura optymizm, zgłaszanie chętnych bez namysłu aby się tylko pokazać a potem... Na większy projekt trzeba KASY, Hao był/jest JEDEN i zrobił coś dobrego hobbystycznie. Przerabiać kod jak się nie siedzi w tym projekcie jest trudniej niż zrobić od nowa.
PiSB